andra frukosten

Hej, godmorgon, bonjour och allt sånt där.. här sitter och och mumsar på min tredje, ja ni läste rätt, nutella macka, för det äter man till frukost här utan att få dåligt samvete, je suis amoureux!
Den där tanken om att jag skulle bli nyttig när jag flyttade hit smetade jag ett extra lager nutella på och stoppade i käften!!!

tänkte skriva ett klämkäckt, roligt och intressant första inlägg här på bloggen men det är nästan omöjligt när jag har en liten gummsa som halvskriker beyonces-Halo samt hela lady gagas toplista på osamanhängande fransiska (franska blandat med något jag inte riktigt vet vad det är men jag antar att det ska föreställa engelska) här bredvid mig.

Ska försöka ladda upp en bild också, inte på mig iklädd en röd basker, smuttandes på ett glas rött vin under eifeltornet med världens största smile på läpparna.. Jag tänker inte linda in denna blogg i ett stort rosa fluffigt moln.. Det HÄR välkomnades jag hem till i förrgår!

skitskalle..hur fan laddar man upp bilder? emma, hjälp mig! och på tal om dig, skype ASAP,


nä mon chéries petites, nu ska jag ta ut ungarna i solen för lite rollerskates. återkommer från sjukhuset med roligt bloggmaterial á la emma på dropp, omplåstrade knän och huvuden..

Saknar er till...grannhuset och tillbaka! och givetvis fram och tillbaka till månen där mellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0