baguette?

Här har jag suttit typ hela dagen, med ett glas juice i ena handen och franskaboken i den andra.
Har pausat när det vankades matlagning och kisspauser...maten bestod av pastabox, två minuter i micron och voila!
Det börjar ta sig..franskan alltså..lite iaf, det enda problemet är att boken i sig är på franska, så när man fastnar och inte riktigt förstår, förstår man inte heller förklaringen till det man inte förstod från första början. Det är inte meningen att ni ska förstå vad jag precis skrev utan jag vill förmedla den jobbiga känslan av att inte förstå helt enkelt...
får se hur bra det går när jag släpps lös i paris fredag-söndag..
..nä, en kopp kaffe på det mina vänner.. Bonsoir! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0