hemkommen

från en galen galen galen heldag i paris, men jag tänkte göra ett litet snabbt inlägg här innan jag somnar!
sjukt ont i benen har jag också efter allt promenerande och lite smålullig av vinet vi drack utanför Notre Dame, japp, här i Paris fikar man inte på fröken olsson med utsikt över en pissig innergård med risk för måsbajs i hövvet.
Jag trivs! jag trivs väldigt bra..
även om jag bara varit här i en snart en vecka känner jag mig sjukt hemma här, den här staden passar mig.
det enda som saknas är er där hemma, hade jag fått ha er här på något sätt..så hade det varit perfekt.
Så..jag fick en ide! jag vill ha en bit hår(i filips fall en lock) av er alla skickat på posten!
Det ska gärna lukta precis som er också, emma kan spruta lite extra Angeeeeeel på sin tuss..
jag bor på rue st. Gregorie 19, st. Germain!!!!!!!
btw så har jag ätit mitt första grodlår!
screw this, jag somnar snart framför datorn, imorgon kväll kan jag berätta mer om helgen...
MEN, sålänge får ni en bild på min skola, la sorbonne.
här kan man plugga allt från nybörjarkurs i franska till latin och filosofi
(Anna pluggade filosofi här för flera år sen),
skihäftigt ställe!!
mi pomme hoppas ni sover gott, tänker på er, hörs imorgon
bisous

Kommentarer
Postat av: ynwa

du kan va ett svettigt grodlår ! hihi

2010-08-29 @ 18:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0