jour cinq

och här sitter jag med min franska-CD, förvånade? non, n 'ai rien, inte speciellt va.
och jag är pirrig i kroppen idag, det är fredag!
och vad betyder det?
jo att jag är så hääääär nära min lediga helg, c´est magnifique!
hoppas också att Lunis kan stanna över helgen så att vi kan få lite tid qualitytime together..
stay mon cherie! we will rule the world..typ..eller helgen iaf
Hoppas att Göteborg bjussar på fint augustiväder, så att solen kan lysa lite extra på mina chokladtoppade jordgubbar där hemma!
muah* muah* muah* smack smack smack rakt i pannan på er! saknade sketungar..
På tal om sketungar så börjar jag faktiskt komma in i nanny-livet nu,
trodde ni aldrig, inte jag heller, men..det har jag!
Hittade till min stora förtjusning IKEA mat i frysen innan, hur bra?!
SVENSKA PANNKAKOR!!!
Vi hörs senare för nu ska jag fixa lite lunch och plocka ur diskmaskinen,
-uppdatera bloggarna brudar, jullenyfiken vill ha sin dagliga dos av going, helst en, två tre fyra gånger.
un bisous, PUSSPUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0