friday madness

två dagar kvar till stockholm,
helgen kommer gå ruggigt
snabbt så jag har förberett
nästan all packningen idag.
alltihop ligger på sängen och
inväntar sina förhoppningsvis
nya vänner imorgon kväll
när jag kommer hem.
det har snöat inatt men solen
har smält bort det mesta
redan nu.
be en liten bön för att det inte
börjar snöa imorgon eller på
söndag.
fransmän gillar inte snö,
men dom gillar att stänga ner
flygplatserna när det ligger
lite mer än tre cm på backen.
jag är rastlös här hemma,
städat och duschat har jag
också gjort.
behövdes efter nästan två veckor
av totalingorering av
borste.
då ni med största sannolikhet inte
kommer få någon mer update tills
imorgon kväll kan jag berätta att
kvällens planer är paradise hotel
final med tjejerna, till det ska det
drickas billigt vin och ätas baguette.
vitlöksbaguette.
imorgon åker sirpan till la suéde och
jag och julpis ska gå på stan och
göra alla mina ärenden.
skriva ut incheckning, hitta present
till julklappsbytet osv osv.
behöver även inhandla en ny handväska
då jag så snällt säljer min rygga till
mathilda idag. bitch...
lite lill-jul tänkte vi också hinna med
att fira på starbucks.
kommer nog ta hela dagen och jag
kommer hem framåt kvällen för
att se till att allt är med..
cheesus, nu är det snart dags.
är ni redo för mig?!
bisous a tous

Kommentarer
Postat av: F to the rodo

Rawr. Whos that hot chic?!!

2010-12-25 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0