agressivpromenad

hej hopp, jag har tränat
idag, en timmar var vi ute
jag och eva, duktiga!
kändes väldigt bra.
upptäckte också att man
får en grymt fin utsikt
över paris och eifeltornet
från st-leu skogen.
stannade på marche plus
på vägen hem och plockade
med oss lite grönsaker och
tresor flingor för att sedan traska
hem och laga till godaste middagen
på länge.
...då jag fått det klart för mig att
jag inte behövs hemma för att
få iväg er till gymet,
kommer här ett nyttigt
recept på kvällssnack för 2 personer:
2 bananer
2 clementiner
1 sött äpple (gula är bra)
valnötter
krämig vanilj yoghurt
kanel
skär upp och lägg i två skålar,
häll över vaniljyoghurt, lite kanel och
valnötter, voila!
smakar jul och brist på underhudsfett.
imorgon väntar halvdag på jobbet,
och träning framåt kvällen,
måste gräva fram mina träningsskor.
morgondagens problem.
framskjutning är en livsstil.
jag har fått en liten kärlek till listor
av alla de slag, lista på dagens uppgifter,
lista på packning, you name it.
sitter i skrivande stund och skissar på en
julklappslista jag inte tänker publicera här.
lite på mig, ni kommer bli nöjda.
"den som väntar på något gott, blir aldrig fet"
bisou mina vänner, a demain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0