dans ma tete

på fyra dagar har det
gått från soligt och sexton
grader celsius efter jobbet
till regn, grå himmel och
kyla som gnager sig in i
benmärgen, gillar det inte..
hemkommen tidigare idag,
det är halvdagar när jag ska
hämta les kiddoz från skolan.
lilla bruttan var så go idag och
sa att hon tyckte att det var
jättekul att jag var här,
hon undrade om jag skulle
vara kvar tills hon blev tio år.
sötan.
möttes av en sönderfrusen steph
utanför dörren, han hade inga nycklar
och hade åkt motorcykel hela
dagen i detta vädret, fyfan alltså.
nu är brasan tänd och jag slappnar av.
härligt.
kikar på gamla photobooth bilder
från i sommras
två väldigt bra månader.
bisou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0