när tågen är inställda, då har julia tid att uppdatera bloggen

inga tåg har gått på hela
morgonen så jag har inte
kommit iväg till jobbet.
i högtalarna förklarade dom
att det hänt någon slags
olycka i Valmondois, och
att tågen är inställda,
men eva berättade att
folket uppmanats till strejk
idag, så det är ju ett väldigt
konstigt samanträffande.
nåväl, jag kommer inte iväg iaf.
trist väder är det också, regn.
två ägg ligger och kokar och
jag ska ta mig en kopp te.
idag ska jag ta ut alla kläder
från mitt rum där nere,
för det ska byggas om och
bli en superfräsch minilägenhet
till eva och stef, kommer bli
riktigt snyggt, grabbarna jobbar
snabbt.
avvaktar med kvällens planer.
thildan verkar ha haft en kickass
kväll paris style igår. magnifique!
a bientot tout le monde! bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0