kan innehålla spår av felstavningar

efter många om och män(ha ha)
ligger jag åter i min säng,
eller inte i min, i svens, jag
lånar den medans det byggs
om.
gillar att ta tåget från thildan
kvällstid, när man glider in
mot st-lazare får man en
oslagbar vy över ett upplyst
glittrande eifeltorn. standard.
gårkvällen, väldigt bra,
sista säljdagen gick galant,
jag fick med mig lite kickass
plagg hem, och en snygg
thilders hämtade upp mig efter
jobbet, mot närmaste mysbar,
lite mojito och pinacolade
UTOMHUS, för här är det fortfarande
behagliga sexton grader på kvällarna,
för att sedan ta oss mot quartier
mouffetard och bargatan i södra delarna av
stan (hade igentligen ingen aning om att
det låg i de södra delarna men jag såg
att mathilda skrivit det på sin blogg
så jag ville inte verka okunnigare.
hade ju sett dumt ut, alla vet ju att
jag är den smarta.)
mötte upp canerikanerna på the fifth
bar för lite happy hour, sen blev
det lite grott-dans och en metroresa
jag inte minns till chatelet,
destination, givetvis cafe oz.
var med om min första metrofight
igår, tåget stannade och alla
fick snällt sitta och titta på medan
paris wildboys tog sig en omgång.
det var intressant.
efter sex timmarns ozande med våra
nyfunna vänner, väntade
första tåget hem till thildz.
dag följd av sovande, sashimibuffé,
film/sova och tågresa hemåt.
med rer e för första gången,
tar istället för 20 min mellan st-lazare
och G-D-N fyra minuter. härligt sådär.
men gare du nord hette numera
magenta, och hållplatsen pole saint-deniz.
fick lite smått panik, trodde att jag hamnat
i saint-deniz, vilket bringar fram ungefär
samma känsla som att vakna upp
själv på spårvagnen 03.00 när man missat
hållplatsen och hamnat på temperaturgatan
hisingen.
chokladflingor, ska jag?

Kommentarer
Postat av: Nasrin

klart du ska! mm choklad..

2010-11-14 @ 23:23:25
URL: http://nasrinyousef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0