vous acceptez les petit animaux dans les chambres?

åh, jag älskar google,
har hittat en ny kärlek i mitt
liv, han heter verböjjare och
finns tillgänglig twentyfourseven.
snubblade dessutom över ett gammalt
inlägg med handlingslista,
blir jag förvånad över att jag
inte fick hem något utav
det jag skulle köpa?
MEN två helt andra punkter
som kändes sådär livsnödvändiga
just i stunden?
blir så jävla trött på mig själv,
i put the blame on the worlds
gr8st secondhand store.
jag hatar dig!
(jag älskar dig)
jag hatar dig!!
(jag älskar dig)
har två kiddoz i soffan
några meter bort,
tog en promenad till affären
innan jag hämtade dom för
att ge dom lunch hemma
dagen till ära,
dom ska tillbaka till skolan om
tjugo  minuter så jag får lägga
på ett kol, dessutom ska jag
inte sitta på datorn nu utan
fortsätta plugga,
eva, it´s not what it lookes like!
jag har lunchbreak.
a tout a l´heur, bisou
..bild snodd från rebecca balchmans fejja, hur grym är den inte??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0