who mixed up the blood with the red whine tonight, who put the sugar in the saltshaker?

det tar vi oss en funderar på medan
vi lyssnar på grymmelåten.
i dont blame you coco, i love you.
http://www.youtube.com/watch?v=HzzAxqp08hg
vaknade, ville inte vakna,
somnade om, vaknade igen,
den här gången lite piggare,
pluggade, har börjat om från
början i boken nu för att
verkligen hänga med och
fatta,
idioter på alliance francaise,
ska det krävas att man ska
bo, jobba och vara runt ett
språk i 3 månader för att
kunna hänga med i en
nybörjarklass?
screw it.
nu: lunch och sen löprunda,
nya skorna är fucking awesome,
förbannade mig själv över dom
inkompitenta människor på gosport
som hade glömt lägga en sula i
ena skon hela rundan igår...
för att upptäcka att jag hade
glömt handboken till skon inuti och
gått på den hela vägen.
clever girl.
ikväll är det paris med gött gäng.
bisou bisou bisou

Kommentarer
Postat av: Jenny

förlåt baby, att jag missade våranskypedate. men för att vara realistiskt, på måndag på dagen? :)



Jag körde en timmas spinning halv 11 imorgon och efter det ett core pass. Jag säger det till dig för jag vet att du blir stolt över mig och jag behöver lite bekräftelse!!! Saknar dgi!! PUSSPUSSPUSS

2010-11-27 @ 13:14:42
Postat av: Cajsa

hejsan, allt bra denna söndag? :)

2010-11-28 @ 12:18:50
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0