carte rouge

precis lagt på skypeluren med mathilda,
som kommit hem från matchen.
-hur gick det då? hur mådde fötterna?
-jag fick rött kort direkt..
-va?
-tjejen fick åka till sjukhus
-vad gjorde du?
-kontring...
-du fällde henne?
-hon fällde sig på mina ben.
ja men va bra, då var det avklarat!
inga konstigheter här inte.
jag ska fortsätta gå omkring som dödgrävarn
här hemma.
Eva och Stef kommer inte hem från IKEA,
någon idiot har parkerat bilen framför
deras så nu är dom fast.
härligt.
not.
nu ringde hon igen. nu kommer dom iväg.
pizza väntar innan jag ska lägga mig,
klockan åtta senast.
måste vara pigg till skolan imorgon.
VAKNA JENNY OCH KOM IN PÅ SKYPE
bisouuuuuuu


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu är jag vaken älskling! SAKNAR DU MIG? NU VET DU HUR DET KÄNNS!

2010-09-26 @ 23:09:47
Postat av: emma

snygg brud!

2010-09-27 @ 00:58:42
Postat av: älskling

älskling älskling älskling älskling älskling

jag saknar dig och svei saknar dig!!

2010-09-27 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0