det här behöver jag för att överleva

  • anteckningsblock+pennor
  • paraply
  • PLATTA skor, ni ska vara snygga
  • svarta tunna strumpbyxor
  • korsettliknande kickasstopp
  • pälsväst, varm.
  • sugen på en stickad tröjja i senapsgul färg...
  • viktigast efter skorna...PARFYM!
och jag då,
jag planerar underverk framför datorn medans
mina små knoddar äter flingor, jäkla smaskande.
låter jag verkligen så jenny?!
hur har du orkat med mig...
jag blir tokig, kan verkligen höra varje liten
tugga...
solen har tittat fram igen.
bisou

Kommentarer
Postat av: jenny

JA ÄLSKLING DU LÅTER SÅ! HAHAHAH och jag saknar det!

2010-09-25 @ 21:20:06
Postat av: ynwa

meeeeeeen miiiigrå ?!?!

2010-09-26 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0