elefantdiarre

såg soppan ut som, men goood blev den.
väldigt nöjd över att jag orkade gå förbi
bageriet på vägen hem från affären idag,
baguetten passade till som handen i handsken.
man får en känsla av tiden innan ICA-maxi
här i Frankrike, även om det mesta finns i
supermarkets så finns det ost, kött och bröd
butiker kvar, skitmysiga är dom också.
längtar efter en höst i paris nu.
kan bero på att min typ nya..
(emma invigde den en kall natt i vintras)
silverrävpäls ligger och kikar på mig varje
dag i rummet. den vill på, nu!
men i fyrtio graders värme är det ingen ide.
den får vänta lite till. lite lite. snart ska vi
strosa fram på paris gator tillsammans.
tjejer, ni får gärna gå bredvid! det hade varit
oslagbart.
Eva, min älskade faster, har idag gett mig en hel
hög med kläder som hon köpt men sedan
beslutat sig för att hon är för gammal för att ha,
vilket är bullshit.. men, det gör mig ingenting!
tackar och tar emot.
ursnygga nya toppar, t-shirts, och secondhandfynd.
im an happy camper!
fick i helgen veta att det kostar omkring 800kr att
bleka tänderna i Italien, då samtliga uppmanas
att göra detta en gång per år...
kul, verkligen skitkul att jag
får reda på det nu när jag inte har vägarna förbi
italien sådär...flera gånger om året längre.
här i Paris är det tydligen dyrt. skit också.
bissssssou
(använder numera löparskor till något annat än löpning, som här, till att döda stor stor spindel)

Kommentarer
Postat av: Anonym

spindeln som satt kletad under sulan gav mig grymminggrepp på planen idag. Tack plutten

2010-09-22 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0