en crep fylld med skinka, ägg och ost senare...

...och jag har lugnat ner mig, pappa har sagt förlåt för
att han var jobbig, och förklarat för mig att dom
inte alls kommer förvänta sig att jag kan någon
franska första dagen i skolan. skönt,
nu kan jag slappna av igen.
har också fått jobb i november. kul vaaaaa.
två veckor på Stefs showroom i Paris.
innefattar förberedelsen att omvandla shoowroom till butik,
försäljning och sen tillbaka igen.
jag är taggad, kommer bli häftigt!
nu gäller det bara att lära sig så
mycket som möjligt av klasserna i oktober,
annars kommer det gå åt helvete alltihop.
citerar Stef, "your gonna be in deep shit!".
bisou


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men ÅH GRATTIS ÄLSKLING!! PLUGGPLUGGPLUGG NU DÅ!! JAG SAKNAR DIG!!!!!

2010-09-21 @ 12:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0