fan

höll på att glömma att jag lovat jenjen att börja med en "to do lista" här i bloggen..
så det är väl lika bra att börja idag för att få en rutin, som min pappa brukar säga..or?
här kommer dagens iaf..
  • äta upp min frukost framför tvn
  • pilla mig i naveln och äta praliner
  • sura över strejken i city
  • dammsuga golvet
  • packa upp resten av kläderna som ligger nere i rummet och dammar..
  • ladda ner lite roliga serier på datorn
  • köpa glass..
  • ..äta upp all glass själv!
  • hämta barn från skolan
  • göra läxor med barn
  • sura lite till över mina ohandlade skor
  • försöka hitta bra helgbiljetter till rivieran
  • dricka rose och äta god mat

Kommentarer
Postat av: Nasrin

Du kanske borde tillägga. Hitta biljetter till Göteborg där jag ska först överaska Nasrin på en onsdag, sen Jenny på en torsdag och sen Emma på en fredag! Eller har du redan glöööömmt? FYYY!

2010-09-07 @ 22:14:34
URL: http://nasrinyousef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0