fermer les porte, sil tu plait!

första skoldagen avklarad!
det var kickass grymt!
jag kom in i klassrummet
08.59, bra tidsuppfattning har
jag aldrig haft, jisses.
härlig klass och världens
goaste lärare, Sophie.
jag var ensam svensk som väntat,
men japan, australien, USA, ryssland,
canada, finland, slovakien, danmark,
och spanien gjorde mig sällskap.
kommer bli roligt det här,
efter skolan åt jag och sam
goda mackor på sub och promenerade
i lite nya kvarter, hittade förövrigt
en GRYM ringaffär mathilda!
yey, now you löve me.
fick läxor första dagen till ära,
tio utvalda ord som vi ska
kunna stava och utala med
perfekt accent imorgon!
tänkte ta mig en salsasväng
med dammsugaren här i köket
och sen plugga lite.
BISOU
(bilder från lördag snodda
från jennys blogg,
jag och baby på les coq,
amanda och anna,
killsällskapet)

Kommentarer
Postat av: åke

Raawwr! Wolfieboi in the middle. Undra vem som fick smaka?

2010-09-27 @ 22:05:53
Postat av: åke

Vem fan är åke?!

2010-09-27 @ 22:14:42
URL: http://modedevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0