"godmorgon godmooorgon, nananananana godmorgon godmorgon till diiiiiig!"

fick jag alltid vakna till när jag var liten.
mamma kom in alltid lika glad och pigg
och sjöng för mig så att jag skulle gå upp,
hur mysig var hon inte?
jag har ätit nyttig frukost,
dammsugit och moppat golv här uppe,
samt tränat, lite. försov mig imorse så
det blev ingen aslång morgonlöpning,
hur duktig e jag?
det är fredag idag,
hur bra är det?
imorgon lördag, och partytime.
ikväll också? kanske, eller te och film?
god middag på mysig resturang i montmartre?
det är som en stort husklätt(kan man säga så?)
berg i paris, med otrolig utsikt över paris.
försöker förstå mig på TV-kontrollen,
ska tydligen gå att byta till engelsk tal.
det är kallare idag, 19 grader i skuggan
istället för 29 som det var för två dagar sen,
lustigt klimat, men jag klagar inte.
sitter och klurar på min livsnödvändiga shoppinglista
tills imorgon, slänger nog upp den här senare.
jag hittade en spännande sak på Castor igår!
(ja filip du såg rätt...)
som heter i-photo, och därför kommer samtliga bilder
numera se lite wierd ut, hoppas ni står ut med mig ändå.
pusspusspuss, bisou!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade du en spännande sak PÅ castor?!?!

2010-09-24 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0