godmorgon!

har lite dagen efter känsla och smått huvudvärk,
vad hände där?
men det ska nog lite nutellafrukost kunna fixa! eller?
hade väldigt trevligt med den svenska au pairen Jenny igår
spenderade kvällen med trevligt snack på "Le Petit Pont"
mitt favvoställe i paris so far...
precis utanför notre dame,
det var varmt, drinkarna var fruktiga..
jag älskar Paris!
klockan blev lite sent och jag hade en invigningsfest att gå till
så vi..
bestämde oss föra att leta upp adressen jag fått
och vi klarade det, vi hittade faktiskt!
Efter  (Jenny charmat ett par fransoser på vägen)
så hamnade vi på en knasig efterfest på "chez maman"
Alla var fulla, alla var glada och alla var otroligt trevliga.
pappa däremot hann jag knappt hälsa på
då han skulle iväg och äta middag med en kompis
men fick träffa alla som jobbade i butiken och
lite ingift släkt till höger och vänster
sjuuukt härliga människor!
som ska möta upp oss ikväll för lite(mycket)
party i paris, blir säkert lyckat!
frukosttime!
(emma behöver logga in på skype och berätta all about last night för mig också, liten påminnelse)
bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0