guten tag

fast jag vet inte alls om det betyder godmorgon eller tack..
spelar det någon roll? nej,
jag är i frankrike nu, här hatar man tyskland och allt som har med det o göra.
jag är vaken, pigg och redo för en dag på stan med Thilders,
kommer bli bra sålänge inte himlen ramlar ner på oss,
låt det vara upphåll!!!!!!!
fyller på min lista med:
  • en ny mascara, tappade min rakt i en dammboll nyss..
  • toffsar
  • mystofflor
sen får det räcka.. ska ju få hem skiten också!
det andra lilla tanken min hjärna får
arbeta med den här morgonen är, kan man ta ut pengar med nordea kort här?
hade ju varit lite småsegt annars, då jag ska betala första månaden
till franskakursen idag, börjar nästa vecka. jisses, wish me luck!
nu räcker det...jag måste göra något åt det ruffs vi kallar hår!
puss, bisou

Kommentarer
Postat av: ynwa

knullruffs!!!!!!!

2010-09-09 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0