hej alla barn nu är det barnprogram, titta här vad tant julia tar fram

lite citron,
paprika,
cayennepeppar,
cumin,
rapsolja,
vita linser,
lök och vitlök,
mint...va fasen heter det? mintblad? nee..
det ska lagas linssoppa förstår ni!
termometern säger 29 grader, i SKUGGAN.
dörrar och fönster är öppna och det är riktigt hett.
härligt, men jag önskar att paris hade en kust, eller en sjö..
vad som helst som går att bada i.
en liten vit strand med turkost vatten och svajande palmer.
jag är badsugen. kallt fotbad ute på terassen vid palmen
är det närmaste jag kommer rivieran just nu.
strejk av metro och tåg imorgon, perfekt, jag som
hade tänkt shoppeloppa lite, 1/5 ska tydligen gå
imorgon, kommer likna metrostationerna i tokyo.
BISOU

Kommentarer
Postat av: ynwa

två äpplen å en banan, då så har vi fått oss ett....... ?!?!?!

2010-09-23 @ 10:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0