"hej klassen...je m´apelle pungskalle..je suis Suisse.. jätteglad för att vara här!"

jag är irriterad, på franskaböcker med FRANSK förklaring,
helvete, jag är inte fransk och kan ingen franska,
kan ni förklara på engelska först? idioter...
jag är irriterad på min söta pappa som igentligen bara vill
mig väl men går mig på nerverna,
sitter och förklar för mig att läraren
säkert inte kommer kunna engelska och inte kommer acceptera
att man frågar frågor på engelska, aa men viiiisst fan va bra.
dumförklarad bara för att jag inte är ett matematiskt geni som skulle
kunna lära sig kinesiska över en helg om jag fick en ordbok..helvete!
JE NE PARLE FRANCAISE...fuckers...

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha härligt att du har samma gamla humör kvaar hhihihihi!

2010-09-21 @ 12:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0