hur säger man bildbomb på franska?

det vet jag inte..
...och det spelar heller ingen roll!
för jag förstår fortfarande inte hur man
laddar upp mer än EN bild per inlägg,
hade en hel hööög med goingar från helgen
som jag tänkte lägga upp till er här,
men icke...
ni har bara er själva att skylla, också.
så är det ju faktiskt..
kom och hjälp mig istället för att träna ki-box,
träffa nancy eller åka till jack!
det här håller inte, im falling apart.
fast sen vaknar jag till och fattar att det bara
är en världslig sak. tar mig en godis och slappnar av.
men saknar er, det gör jag!
har numera koll på mina kläder också, känns rätt bra.
rensat för 1000e gången och fyllt en sopsäck med kläder
jag tänkte skänka dom till välgörenhet i stan,
bara för att uppehålla min bild som moder theresa där hemma..
..or?
det är nog även dags att presentera er för Mathilda, så här ser hon ut.
hej hej mathilda! välkommen.
NU: bok, äppelpaj-te och tända ljus.
BISUOU, BISOUS!
the kid with the plan

Kommentarer
Postat av: åke

hej!

2010-09-14 @ 22:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0