I hate the man upstairs

gud vill inte att jag ska ha det bra,
gud vill inte att jag ska vara lycklig
gud vill inte att jag ska ha snygga skor
gud vill inte att jag ska sitta i solen och götta
gud är en jävla skit,
gud vill att jag ska glömma nyckeln hemma och bli utelåst
gud vill att jag tar fel tåg hem från paris och
att jag ska komma på det för sent
han vill sedan låta mig få en tro om att allt kommer lösa
sig genom att sätta fram en buss framför ögonen
på mig som går till rätt ställe, halleluja tänker jag..men nej..
bussen åker inte ens 20 meter innan gudjävlen placerar en bil framför
bussjäveln som inte kan åka längre..
han ser dessutom till att det här händer tio minuter innan barnen ska hämtas utanför
skolan också, jajemän, han är en härlig prick.
när jag kommer fram till skolan ger han mig sura barn som gnäller
och inte förstår vad problemet är, han ger mig dessutom inte en käft
som kan engelska, välsignat mig med det franska språket har han inte heller, idioten.
när jag väl kommit hem och förtjänar lugn ser han dessutom till att jag
smäller in min redan sargade tå rakt in i listen inte bara en, två utan tre gånger.
helvete...
fick med mig alla saker hem från stan iaf, höll hårt i påsarna då jag var säker
på att han skulle se till att jag glömde dom på tåg, metro eller buss..
men vad gör det, jag har haft en grym dag, hittat allt och lite till,
paris är så sjukt underbart, på alla sätt. och nu även på shoppingsidan har vi uppmärkt,
vill att alla göteborgare ska veta hur kasst det är jämfört med dessa gator.
kan inte ens jämföras!
imorgon är det dessutom fredag, innebär vadå undrar ni! ja det ska jag tala om,
..fredag innebär:
sovmorgon
sol, förhoppningsvis..
invigning av nya kickass 501 shortsen och nya skorna
mys, mat, LÖSGODIS och vin i kvällssolen med Thildis
BISOU

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att du haft en kanon dag älskling.. :) hihi typiskt att allt ska hända dig! Jag tänker på dig varje dag baby!! Saknar dig!

2010-09-09 @ 18:48:27
Postat av: Nasrin

Stackars dig baby! Kan vi få se bilder på dina nya köp eller?? Pleeease!

2010-09-09 @ 19:34:48
URL: http://nasrinyousef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0