jag är bäst, så jäkla duktig, en sann inspiration för alla nutellamölare

för jag har minsann varit ute och sprungit
innan frukost, ska ju tydligen göra mest
nytta då.
och fan vad skönt det kändes.
perfekt väder var det också,
molnigt och varmt.
saknat känslan av utmattning i kroppen,
älskar den, varför slutade jag?
jag är en idiot.
var rädd för att springa för långt in i skogen,
det är som en labyrint, fullt av små vägar
och stigar överallt, så jag sprang tills jag
såg löv och kvistar svävandes i luften,
insåg att bara en stor stor stor spindel
kan göra så kraftiga nät, och vände om.
försökte att inte kolla in i skogen och
filosofera över vad som kunde gömma sig
där inne, spindlar, ormar, uteliggare...
blev inga chokladflingor till frukost heller
för den delen, idag blev det
naturell yoghurt UTAN fett, skivat äpple
och ekologisk musli med torkade bär i.
färskpressad apelsinjuice och en riskaka!
ute i skogen gömde sig dessutom flera
cute joggingguys, jag ska ut i spåret
imorgon igen.
skypar lite med fillan nu.
tror han stoppat något konstigt i
frukostgröten imorse.
BISOU BISOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0