je suis..helt död

efter att ha sovit till kvart över tio imorse
för att sedan ligga största delen av dagen ute solen, hur går det ihop?
kan bero på rosén jag smällde i mig efter middagen,
man ska ju tydligen bli lite sömnig av det fick jag höra,
..men vad gör det! imorgon är det champagne och
partaj som gäller för hela slanten så jag klagar inte på livet
får inte glömma att smeta in mig i lite lovely b.u.s
innan jag lägger mig bara..
tackar emma tusen gånger om för att ha
tänt min gnista för denna ljuvliga gyllene kräm,
UNDERBAR!
hade ätit skiten om det gick...kan man? går det?
kanske skulle börja äta det istället för nutella
hade nog vågen gillat iaf
klädkrisen börjar slå in och jag har bett pappsen
komma med resten av lasset från Belgien imorgon,
please come!
så slipper jag också se ut som ett naket narr på invigningen
innan jag slukat det andra glaset champagne,
då spelar det inte längre någon roll
vem eller vad som står brevid mig, jag är lika glad och nöjd med livet ändå..
visst är det underbart??
jag längtar efter lite social undehållning, helt klart!
hoppas ni har en bra kväll där ute,
och att mina tjejer som verkar vara på vifft tar det easy
bonne nuit, bisous
(världens bästa bok, tack lunis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0