"Julia, is this your snoop doggy dog?"

frågade pappa mig innan vi stack utanför lägenheten..
...ehh? min ipod...menar.....du?
vi hade kollat på det här klippet innan.
http://www.youtube.com/watch?v=J8tODhvb47s
jävligt rolig faktiskt, kan inte någon fin själ göra
en sån låt till mig? våre väl nått.
sängen väntar på mig, imorgon ska jag iväg till
les clairieres du vernuil(ja det heter faktiskt så)
och Thilders, kommer bli jävligt bra.
mark my words.
ger ett extra hallaaaah till fille som säkert är alldeles
för rund under fötterna nu, i miss yooou!
bisou and to all a good night.

Kommentarer
Postat av: frodo baggins and his mates

Jag är full. Jag är glad. Jag är trött. Jag är...



Träffade Jen and Nas på nattbussen = FRÄSCHT!



Blev av med en knapp på min skjorta, V. ryckte av den, men det var det värt! Godnatt. Bättre update imorgon!



Sov sött min pärla. Det kommer jag göra.... eller?! Will I really am that?

2010-09-18 @ 03:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0