känner mig mätt, belåten och nöjd med livet

efter en stooor portion av balsamicosallad
toppad med mynta och honung,
en köttbit och gott rosevin.
ikväll är det film som gäller,
vi tänkte slå på "crazy night"
den ska tydligen vara kul,
och det är ju, kul.
har inte jättemycket smaskigt
skvaller från dagen som varit, har inte
hänt så mycket,
spenderat lite go tid med familjen,
dammsugit och torkat golven i mitt rum,
övervägt att möblera om men skitit i det,
bäddat rent,
hoppat i sängen till lisa ekdahl,
målat naglarna och
hjälpt eva att rensa ur sin garderob
i källaren,
till min stora förtjusning var den smockad
med grymma väskor, jackor, skor och
festkläder från 20 år tillbaka då min
coola faster arrangerade fester på
nattklubbarna i sthlm,
älskar kläder som har en historia.
fick ta för mig rätt
ordentligt, så jag är nöjd!
as we speak, har jag myst ner mig i ett
av kapen.
imorgon är det fredag och sen är det helg,
fullsmockad av härligheter.
väldigt avundsjuk på mathilda som fått
marabou i ett paket från landet lagom.
where the pip is my marabou mintkrokant?!
bisoubisoubisou

Kommentarer
Postat av: Anonym

in frodos stomach...

2010-09-23 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0