l-l-l-l-l-l-l-l-ledig dag

spenderas hemma denna veckan, lite småtrevligt sådär.
varför inte lixom, det är ändå kasst väder ute!
tänkte ut och springa lite och handla på vägen hem
tror det blir tonfisksalladen a la mig själv idag!
imorgon är det la stada som gäller, ska be en liten bön
till vädergudarna sen,
för fint väder,
så man kan få lite uteserveringsmys.
DAGENS LÅT är även den låt jag vill att ni spelar på max
över hela landvetter flygplats när jag kommer hem!
http://www.youtube.com/watch?v=GuKuw71YBbI
bisou
nej jag har inte blivit lång, blond och äckligt perfekt, det här är Elin Kling, sveriges goaste kvinnna.
att hon påminner mig om Emma gör henne bara ännu goare. mina två favoritbrudar i samma body.
Elin är den första jag ser när jag vaknar och den sista jag ser när jag lägger mig..
..bakgrundsbilden på datorn!

Kommentarer
Postat av: Frodo

Mja, låten får godkänt till skillnad från de två andra låtarna du länkade! Jag fattar inte videon... Frodo need help from Sam. Fräsch brud by the way.

2010-09-08 @ 14:14:41
URL: http://modedevie.blogg.se/
Postat av: Emma fucking Brage

gooood i miss you!

2010-09-10 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0