nej jag vill inte ha en rubrik, whats the point? varför måste jag ha det?jag trodde det här var min blogg där Jag bestämde. bajs får denna rubrik heta

sitter och försöker göra en mental handlingslista för morgondagen.
kan behövas.. skriver upp den här också så jag kan gå in och titta
när minnet lägger av,
jag behöver haaaaaa..
  • svarta strumpbyxor..tunna men inte för tunna
  • kilklackar som klarar av paris utbud av kullersten
  • plattång smal
  • ansiktsrengöring från clarins...ansiktsvatten
  • värmespray till håret, med glans i då jag är född med grått hår.
  • en god parfym som doftar vanilj, viol, sena nätter, lycka och paris.
  • ny tandborste
  • gummistävlar
det var nog allt som jag behöver nu,
förutom en kickass biljett till rivieran nästa helg, hur svårt ska det behöva vara?
frankrike är inte bara i desperat behov av våra tre svenska bokstäver: Å,Ä och Ö
utan även av swebus och SJ .. stackars fransoser, hur klarar dom sig?
antagligen genom att aldrig resa någonstans. kul.
när det slutat regna ska jag sticka till affären och handla glass,
bisou

Kommentarer
Postat av: jonas

Fin blogg du har. Gillar sättet du skriver på, härligt språk tjejen! Läser din blogg så ofta jag kan :)

2010-09-08 @ 20:07:41
Postat av: ynwa

bajs blogg!!!!!!

2010-09-09 @ 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0