nu är den sista nutellaburken uppslickad, kakburken uppslukad, glasspaketet urgröpt och godispåsen nermölad......

...jag bannlyser härmed mig själv från
godisskåpet,
glasshyllan,
chipslådan och kakburken!!!!
jag som var så duktig i sommras
vad hände?!
blir så sur, så nu mina vänner.
är det slut på smaskandet!!
morgonpromenaderna och den
dagliga träningen ska åter införas.
nu är det slut på svinerierna!
(..med undantag för lördag kväll
då jag et Thilders ska ha en allnighter
med mumsigheter, det är tillåtet)
unnadagen tar jag ju inte bort,
det får bli lördagar.
Jag börjar med, en halvtimma minimum
morgonkardio i form av powerwalk,
efter det ska jag göra en träningsplan
på Wii, som Eva tipsade mig om,
man skriver in sina mål för träningen
och så ordnas ett induviduellt träningsschema
till dig, och en videokamera filmar
under tiden du tränar för att kunna coacha.
hur bra?!
ska testas imorgon!
no more mrs slöröv...
im starting a new life..igen
stay tuned..
BISOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0