RÄÄWR

mitt rum är kickass bra nu, ska bara få upp kläderna också.
Viva la IKEA, sveriges sanna stolthet,
efter en lugn helg känner jag mig tröttare än nånsin
konstigt? ja, sova? ja, ut och springa imorgon? ja..
måste röra arslet lite innan handbollsdebuten på onsdag.
..hittar inte mina bästa vänner, Rengöring och Ansiktsvatten,
bortsprungna..blir så trött, det är inte kul längre, ring mig!
fick även med mig lite gräddsås i farten från IKEA,
har tagit på mig den stora uppgiften att göra en jävla massa
köttbullar imorgon. och en stor sallad...och rosmarinpotatis.
nu ska jag upp till de vuxna barnen igen,  pappa och anna åker
snart hem,
bonne nuit
goodnight
auf wienerschnitzel,
bisoooou!

Kommentarer
Postat av: fillevipp

Ett stort fucking RÄÄWR!! Du är het.

2010-09-12 @ 22:18:30
URL: http://modedevie.blogg.se/
Postat av: sof

vackra vackra du!!

2010-09-13 @ 00:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0