skypdejten

med bästis has come to an end.
han är bra, väldigt bra.
sitter med brillorna på fast solen är borta.
or? is it really? nää jag är i paris,
här lyser solen dag ut och dag in. lövly!
påminde precis Filip om ätbart eller bärbart
som samtliga i crew göteborg måste välja.
ätbart eller bärbart innebär för de lite mindre
snabbtänkta(nasrin)att ni får något antingen
ätbart eller bärbart,
när jag kommer på hembesök i oktober.
ni har dryga två veckor på er att bestämma.
man får inte välja båda och man får inte, inte välja.
jenny är ett undantag då hon bett mig välja
det som jag tycker är mest jennyish.
nu ska jag ta mitt pick och back och bege mig mot la
city där en väldigt gosig man väntar på mig vid ett
dukat bord. hungrig som tusan är jag så en middag
åker ner lätt, hörde jag dubbel efterrätt? japp.
så från oss alla till er alla, en riktig god kväll.
bisoouuu

Kommentarer
Postat av: Nasrin

hahaha okej avslöjad jag är ju inte den sanabbtänkande människan :(

2010-09-18 @ 20:32:42
URL: http://nasrinyousef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0