sol i sinne...

...chokladflingor inne!!!
jag har gått upp ur sängen,
jag har dammsugit golv,
satt igång en maskin,
skrattat åt svenska hollywoodfruar
som Eva nyligen upptäckt på webb-TV,
och hunnit vakna till liv.
idag är det onsdag vilket innebär
barnledig dag för min del.
handboll ikväll, im excited.
drömde att jag stod på en handbollsplan
inatt, jag fick en blackout och visste inte
om man skulle kasta bollen med händerna
eller sparka den med fötterna,
jag var helt lost.
får väl hoppas att det inte sker ikväll.
fast det kommer det inte,
ska bli kul att spela igen,
tyvärr kommer jag ju inte ha mia där framför
mig på linjen, sofia med sitt skrik  om att
"alla ska få bollen lika mycket! det här är en demokrati!!!"
samtidigt som hon försöker sig på en lång passning till..
...filipinerna tror jag det var? aa inte kom den till Bella iaf.
susanna till vänster och jenny till höger.
inga tjejer som trycker i sig godis liggandes i hög under trädet
fem minuter innan matchstart.
mathilda skrev precis och undrade om jag tagit bort mitt
efternamn?...nej?...eller hur skulle jag kunna göra det?
och var? va?
tror tösabiten är för stressad och börjat skriva i sömnen
fast. nu såg jag precis att jenny inte har något heller.
snackar givetvis om facebookchatten, vad annars lixom.
det här får luskas på!
BISOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0