swedish house mafia

mathilda har precis gått ut ur dörren,
jag ska sova igen nu.
nattklubbarna stänger 7 i paris, för dom som undrar.
les duplex är tre våningar galet gallej UNDER
marken, aldrig sett något liknande.
jag har dansat salsa barfota med svettiga fransoser,
skakat loss till swedish house maffia och skrikit mig hes till
osammanhängande fransk rap.
bra kväll!
mina fötter har aldrig varit svullnare efter 10 timmar
i heels.
laddar upp något längre sen, kanske, beror på om
jag vaknar igen idag.
JENN and JACK, love it, blev lite glad där.
väldigt glad.
bisou

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wie men det är bara tills big moma kommer hem, sen är det slut på de här fasonerna!

2010-09-26 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0