tar en paus

från gatornas stress, å vad jag älskar Paris.
Han är den perfekta pojkvännen.
han är vacker,
han är romatisk
han är hård på utsidan men mjuk på insidan,
behandlar mig väl, tillsätter spänning
i vardagen och han slutar aldrig att förvåna mig.
nu ska jag plocka iordning lite här hemma,
helgfint ska det ju vara!
hämta barn ska jag också göra och sen
tillbaka till city för biomys och middag.
sitter och vilar fötterna till "vad blir det för mat"
samtidigt som jag äter lunch.
lunchen består av skivad honungsmelon...
(den är så jäääkla god här i frankrike)
ost och degistivekex.
Till detta dricker jag...
...Oboy och totalförstör den franskhet som fanns i.
men who cares, oboy är gött!
katten har fått mat, jag har fått mat,
och nu ska golvet få sig en omgång.
cheriooo,
bisou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0