you are my sunshine, my only sunshie...

..you make me happy when skies are gray,
and you dont know dear,
how much i love you
so please dont take my sunshine away!

fredag, sol, nymoppade golv och nyduschad tjej!
jetlaget har äntligen lagt sig
för jag vaknade av mig själv klockan halv tio
hör och häpna.
hoppas mina fina hemma i göteborg får en
härlig helg också, jag saknar er!
nu ska naglarna bli blodröda,
till Filips stora förtjusning!
massor av franska kundpussar och en och anan freeenchkiss,
bisou

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh Julia, är inte lite avundsjuk över att du får uppleva fina Paris.. :) Pluggar du, eller vad gör du där?



/kusin vitamin

2010-09-10 @ 15:04:34
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0