hade nog fått i mig lite för mycket av det goda när jag skrev senaste inlägget, men för sakens skull får det ligga kvar, här klär vi inte på våra inlägg med sugar coats, hellre får dom frysa i sin egen förvridna verklighetsuppfattning

han var inte lång, smal, blond &
nonchallant lunkande.
han hade inte en liten, något rundare
grabb bredvid sig med röda
bakbyxor hårt spända
runt magen som lite bulligt
format sig likt en muffins ovanför.
...istället är det två långa, skrattande,
mustachprydda, mörkröstade,
hugo bossdoftande små män
som sitter vid middagsbordet
när jag kommer ner för trappan.
när jag står där mellan dom känner
jag mig trygg.
det är mina killar.
mina fina killar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0