kan julia komma till bikten

idag har jag ätit inte
en utan tio stora
maffiga, krämiga,
underbara skumfyllda,
chokladtäckta björnliknande
figurer. jävlar.
finns inget bättre.
det finns faktiskt inget bättre
i hela världen.
det är ju för fan sorgligt att
jag finner sån njutning i en
jävla chokladnalle.
uppdatering: pappa hade kommit
hit i natt, sovit ett par timmar
och stuckit iväg till flygplatsen.
destination NY tre veckor.
jag är inte alls avundsjuk.
mest bara bitter över att jag
idag, sex månader efter flytten
till paris, kom på att jag har min
träningsväska hos honom,
i belgien, den ligger där och dammar
i läggan och har så gjort de senaste sex
månaderna.
...min träninsväska som under loppet på
ett år mest liknande en återanvänd
konsumpåse med spruckna sömmar.
vad hände? vart tog karaktären vägen?
det är också sorgligt.
likaså min nödlösning
av fem påsar imorgon
i väskan ligger även mina fina lås till SATS
skåpen som jag lyckats samla på mig
under alla år och en handvänlig
vattenflaska.
förlåt för att jag har skitit er er grabbar..
..jag lovar att jag ska hämta hem er
så fort jag får chansen.
känslan av övergivenhet är olidlig.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0