so come out of your cave walking on your hands / and see the world hanging upside down / you can understand dependence / when you know the maker's hand

var?
i läggan.
syfte med inlägg?
tänkte ge er lite bilder
på the läggis och min
nuvarande sjunde himmel.
men jag ändrade mig och
tar ett par färska vid
kvällens tillställning och
laddar upp imorrn istället.
dagen har spenderats med
flabb i sängen på morgonkvisten
under takfönstret och sedan
trippat bort till
bonne nouvelle och Dillon,
ett misslyckat polisbesök och
paris mysigaste starbucks .
tvåans linje hem genom paris kan
vara något av det goaste.
jag ska visa er när ni kommer.
magisk.
ikväll då vädret varit lite till och
från är temat festival på golvet ¨
med levande ljus, bulgursallad,
vin, fransk musik och goa
människor. blir säkerligen
lika bra som lördagarna
brukar bli i sällskap av
paris härligaste.
lite iguana café på det i småtimmarna
people.
japp!
(här skulle en bild på mathyllan upp.
bloggis ville inte. försöker senare!)
bonne weekend tout le monde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0