four days left, four days of reality, four days of total lack of responsibility

för det är lite så det känns,
som att det verkliga finns
här, i göteborg,
allt som nånsin har varit
nånting, det finns här.
i paris väntar äventyr,
goda vänner, ett
overkligt liv som är svårt
att uppfatta ibland.
ett liv jag behöver och vill
ha just nu.
så:
jag har fyra dagar kvar att
få krama ut den sista
juicen ur en redan
uttorkad apelsin.
och hur gör jag enklast det?
genom att totaldega med
världens bästa tjejer.
jag trivs så bra.
på fredag väntar en
hejdundrande festkväll i
jennys ära,
20 barre, cheesus vart tog tiden
vägen?!
bildbomb kommer senare
när jag är tillbaka i parre.
bisou mina tålmodiga läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0