två veckor sol bokat

i juni månad sätter sundellklanen
kosan mot siciliens kust.
väldigt bra idé där av pappa.
det blir ett litet hus vid kusten San Vito lo Copo.
ska bli så härligt med sol, strand, salta bad,
solblekt hår, otrolig italiensk mat(fisk i alla dess former)
men framförallt ser jag fram emot att göra
allt det här med min underbara familj.
..min tanke om att sno med mig Mikael
verkar också gå vägen, yes!
försöker i skrivande stund få tag på resten
av barnaskaran, PLANERAR(ja ni såg rätt)
fixar och donar.
bisou et a bientot
mikael på vinodling:

Kommentarer
Postat av: Nas

Oooh vad rolig för dig älskling, nu blir jag riktigt avis ! <3

2011-01-19 @ 03:07:48
URL: http://nasrinyousef.blogg.se/
Postat av: ynwa

töntklanen snarare!

2011-01-19 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0