i don't want to wait another year amanda palmer

sätter på en bra låt
och fingrar fram lite
dagsinfo till er.
jag har spenderat
lite go kvalletid med
faster.
skogspromenader,
matlagning, skratt och
serier.
ikväll har sirp lite killbesök
från sverige.
så vi tjejer tänkte hälsa
dem välkomna med inget
annat än utgång på
cafe OZ.
ni minns, mitt favvoställe
när jag kom hit i höstas.
så.jävla.klyschigt.
men så jävla bra.
ni ska alla vare sig ni vill
eller inte smaka på den
gröna vidriga smörjan
skylten kallar för
"monster shot".
eiffeltornet i all ära,
men detta är en riktig
upplevelse...
så här såg jag ut idag
när solen behagade kika
fram,
och snart skuttar jag iväg
mot snabbtåget med lite
stopp på vägen.
cigg+vin av något slag,
vilket slag som helst actually+
takfönster= bra torsdag.
chers mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0